Da, din observațiile mele, avem una – care trăiește printre noi. Și nu, nu este generația mea, deși tuturor ne place să credem că suntem cei mai hâtri și mai de soi reprezentanți ai neamului și o să facem borta-n apă mai adâncă decât cea a înaintașilor. Înapoi la cei deștepți – îi citim pe bloguri, sunt cei care au făcut facultatea după Independență, cei care au plecat, alungați de revenirea comuniștilor la guvernare, cei care au rămas și au făcut afaceri mai mult sau mai puțin curate, pe care se ține acum economia. Eu i-aș zice generația 35-40, cam în această categorie de vârstă se încadrează oamenii pe care eu îi bănuiesc de inteligență și viziune, plus minus 1-2 ani. Ei sunt dispersați de conjunctură și sunt prea puține șanse să se adune în mănunchi, ca-n pilda aia, pentrua deveni invincibili, însă sunt exponenții unei generații care cultivă și influențează din umbră societatea noastră. Au un sarcasm și-un pesimism aproape sadic, generat de vremurile tulburi care i-au format… mie îmi plac! Eu îi studiez cu admirație și le caut compania, îi găsesc temerari și cutezători. Voi ce credeți, care e cea mai deșteaptă generație de moldoveni?  

